Известие

Collapse
No announcement yet.

гориво-показание

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз стигнах до нивомера,но цялата процедура ми се вижда много сложна и ще я водя в някой гараж другата седмица.Ще ви пиша от какво е бил проблема, когато я оправят.

    Comment


    • #17
      Аз имах братле този проблем. Видях вече, че са ти обяснили къде се намира бензиновата помпа. Директно ти казвам какъв ти е проблема. В графитените пъпчици /неможах да намеря по-точна дума / които се намират на споменатия преди в темата реостат, а по-точно на пластмасова бяла платчица. Много лесно се разглобява и се отделя от целия механизъм, сам ще го разбереш. Износват се, изтъркват се или там както искаш го кажи. Не се възстановяват /поне аз не знам за такова нещо/. 99% съм сигурен, че това е проблема, но провери все пак. Ако съм прав се обади на Ichkin, който продава части за 166 2.0 ТС. Питай го за целия поплавък с платката! Няма да ти иска повече от 10-15 лв. Не си писал твоята 166 каква е, но има и дизелаци на части. Поразпирай все пак от дизел поплавъка може и да става на бензинов, все пак са с еднакъв обем резервоарите. Имай предвид, че от 156 не става. От опит знам Късмет братле!!!
      "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Бензинова ми е колата.Днес ще ходя в един сервиз да видя какво ще измъдрим.

        Comment


        • #19
          Послушай Лешояда, подготви се с "нов" поплавък, за който си сигурен, че работи - иначе само ще платиш за демонтаж и монтаж и ефекта може дори да е отрицателен
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #20
            Вероятно ти трябва само тази плочка:


            Това, като гледам е печатна платка с керамична основа, на която са обособени пистите на реостата.
            Черният участък е съпротивителен слой (графит или нещо такова), който обуславя електрическо съпротивление между зъбчетата от металната дъга, която е непосредствено до него. Сигурно износените участъци са по двете метални дъги.

            Ако успееш да извиеш този плъзгач:



            така, че двете пъпки да вървят по неизносени участъци но в посока по-близка до черния участък, това упражниние би трябвало да ти реши проблема.
            Ако не може, то поне само тази плочка търси от някъде.

            И не му се плаши толкова. Не е космическа технология


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Това изкривяване си го представям като да се направи по една чупка или радиус на пластините, което би скъсило рамото на плъзгача, а това няма ли да го отдалечи от графита. Ти как се справи с положението
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #22
                Колеги,взех втора ръка платка,не знам от каква кола беше-от ланча или фиат,като на новата платка сложихме стария поплавък,защото другия беше по-къс.Сега всичко е ОК,компютъра си отчита,но малко ме притеснява самата платка,понеже на външен вид не е абсолютно същата.Това били ми се отразило на показанието при положение,че сменихме самия поплавък,самите писти са едни и същи със старата платка.
                Last edited by Алфист11; d.m.y г., 13:03.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                  Това изкривяване си го представям като да се направи по една чупка или радиус на пластините, което би скъсило рамото на плъзгача, а това няма ли да го отдалечи от графита. Ти как се справи с положението
                  На мен не ми се е налагало да правя тази манипулация. Прав си за огъването, което ще доведе до скъсяване на рамото (което не е целта). Аз бих пробвал или да преместя точката на лагеруване или чрез нагряване на пластината тя да се изтегли малко от пластмасата в която е залята. Би могло да стане ако пластината се среже на двете места от едната страна и предната част се извие около противоположните на среза точки. Не вярвам да и се наруши съществено контактната способност.

                  ---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 13:14 ----------

                  Първоначално публикувано от Алфист11 Покажи съобщение
                  Колеги,взех втора ръка платка,не знам от каква кола беше-от ланча или фиат,като на новата платка сложихме стария поплавък,защото другия беше по-къс.Сега всичко е ОК,компютъра си отчита,но малко ме притеснява самата платка,понеже на външен вид не е абсолютно същата.Това били ми се отразило на показанието при положение,че сменихме самия поплавък,самите писти са едни и същи със старата платка.
                  Оттук нататък по метода проба-грешка, чрез огъване на рамото на поплавъка ще си догодиш верните показания.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Доколкото съм правил експерименти с разни пластмаси - точно при тази нагряването не е вариант. А какъв е проблема ако контактите се отдалечат вместо да се приближат - все пак става въпрос за сигурно няма и милиметър, "пистите" са перпендикулярно на графита, мисля, че "окъсяването" ще е същото

                    ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

                    Първоначално публикувано от Алфист11 Покажи съобщение
                    Колеги,взех втора ръка платка,не знам от каква кола беше-от ланча или фиат,като на новата платка сложихме стария поплавък,защото другия беше по-къс.Сега всичко е ОК,компютъра си отчита,но малко ме притеснява самата платка,понеже на външен вид не е абсолютно същата.Това били ми се отразило на показанието при положение,че сменихме самия поплавък,самите писти са едни и същи със старата платка.
                    Със зареждането колега - делиш си вместимостта на резервоара на броя чертички на "часовника" и като ти стигне до чертичка (деление) зареждаш точно количеството (мисля, че беше около 20 л), ако стрелката отиде на следващото деление значи показва горе-долу вярно
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                      Доколкото съм правил експерименти с разни пластмаси - точно при тази нагряването не е вариант. А какъв е проблема ако контактите се отдалечат вместо да се приближат - все пак става въпрос за сигурно няма и милиметър, "пистите" са перпендикулярно на графита, мисля, че "окъсяването" ще е същото

                      ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

                      Проблемът е при отдалечаването при назъбената писта.
                      Доколкото виждам графитният слой контактува със всяко едно от малките зъбчета (островчета). Като се премести пистата към центъра на въртене, има вероятност износеният участък (прекъсната пътечка) да се окаже между точката на контакт и графитния слой.
                      Сиреч - няма да има електрическа връзка с графитния слой.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Сега ми показва, че имам доста бензин.Ще видя като покарам малко как ще се движи стрелката и тогава ще преценям какво да правя.
                        Last edited by Алфист11; d.m.y г., 13:48.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение

                          ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

                          Проблемът е при отдалечаването при назъбената писта.
                          Доколкото виждам графитният слой контактува със всяко едно от малките зъбчета (островчета). Като се премести пистата към центъра на въртене, има вероятност износеният участък (прекъсната пътечка) да се окаже между точката на контакт и графитния слой.
                          Сиреч - няма да има електрическа връзка с графитния слой.
                          Прав си - за това не се бях замислил... обаче ако зъбчетата само са се износили и изравнили с основата, което ще пречи за нормален контакт скъсяването би помогнало, щото като гледам тези на снимката, въпреки че е доста неясно не изглеждат като да са прекъснати
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                            Прав си - за това не се бях замислил... обаче ако зъбчетата само са се износили и изравнили с основата, което ще пречи за нормален контакт скъсяването би помогнало, щото като гледам тези на снимката, въпреки че е доста неясно не изглеждат като да са прекъснати
                            Всичките ми разсъждения се базират на предположението, че графитният слой контактува с островчетата само от единия им край (от страната на голямата дъга). Ако този слой е и под самите островчета, си прав относно това, че няма значение в коя посока ще се премести плъзгачът.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              На мен също започна да ми писва от тъпата стрелка и мисля тия дни да и "светя маслото", имам под ръка и разни фиатски и други, изтърбушени заради помпите поплавъци, та като постигна нещо пак ще пиша
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #30
                                А някой има ли представа колко точно литра е резервоара и на колко литра светва лампата.

                                Comment

                                Working...
                                X